loading...
hemeh chiz
Alireza بازدید : 44 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو، میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو؟ پـَـــ نــه پـَـــ زدم که کسی جلو در پارک نکنه … !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هواپیما داشت سقوط میکرد یارو میگه داره سقوط میکنه؟ پ نه پ داره واسه نماز نگه میداره.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به پسرخاله ام می گم تب کردم میگه: اِ؟ مریض شدی؟ می گم پـَـــ نــه پـَـــ دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کار میفته یا نه !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ … پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروز صبح برف اومد ، رفتم بیرون برف بازی دستام یخ زد از سرما اومدم تو خونه دستامو گرفتم رو بخاری بابام منو دید گفتم سردت شد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ الان از جهنم میام میخوام ببینم این گرماش بیشتره یا اون !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند. پـَـــ نــه پـَـــ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه! می پرسه قبله کدوم طرفه؟! میگم:میخوای نماز بخونی؟!
میگه: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام دیش رو تنظیم کنم!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه مبل ماساژور رو دیدم به مسئولش گفتم: اینا مبل ماساژوره؟
گفت پـَـــ نــه پـَـــ چهارپایه مادربزرگته وصل شدیم نت آپدیتش کردیم!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر مطالب در چه باره باشد؟
    نظرتون درباره وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,358